Förbättra verksamhetens kvalitet och service
Att ständigt utveckla och förbättra verksamhetens kvalitet och service är en målsättning som de flesta myndigheter, organisationer och företag har. Med hjälp av DF RESPONS kan ni systematisera kvalitetsarbetet genom att arbeta strukturerat med dokumentation, utredning, analys, åtgärder och uppföljning. Digital hantering av kvalitetsarbetet underlättar arbetet för alla inblandade. I DF RESPONS han ni hantera processerna för:
- Avvikelsehantering för vård/omsorg/socialtjänst
- Medarbetarförslag
- Miljöavvikelser
- Synpunktshantering
Processerna är framtagna i nära samarbete med våra kunder. Varje process är unik och vi anpassar den efter er verksamhets specifika behov och önskemål.

Nyheter
Ny modul för systemförvaltare
Äntligen kan du som är systemförvaltare få ordning på alla beställningar, felanmälningar och ...Använd medarbetarnas kreativitet!
Allt för ofta rinner bra idéer ut i sanden för att det saknas rutiner för att fånga upp och ...